Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.salus-polska.pl z siedzibą w Solec Kujawski, zwanego dalej Sklepem, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; posiadającego nr NIP: 9531404166 i nr REGON: 341475756. Zawarto w nim zasady składania zamówień i zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze wszystkich usług Sklepu Internetowego.
Dane do szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą:
SALUS Katarzyna Kobierska
- Pl. Jana Pawła II 3, 86-050 Solec Kujawski
Tel. 791 752 285
E-mail: salus.kkobierska@gmail.com
DEFINICJE
Użyte w Regulaminie następujące określenia oznaczają:
KLIENT(zwany także jako „kupujący”) – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;
REGULAMIN – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
SKLEP INTERNETOWY (zwany także jako „Sklep”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.salus-polska.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia, a także korzystać z pozostałych Usług Sklepu;
TOWAR (zwany także jako „produkt”) – rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;
UMOWA – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Sklepem Salus Katarzyna Kobierska, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Sklep prowadzi sprzedaż wyrobów medycznych włącznie z wyrobami ortopedycznymi.
- W Sklepie można dokonać zakupu dzięki stronie internetowej sklepu,
- www.salus-polska.pl
- Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z nami. Informujemy również, że prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
- Jeżeli mamy do czynienia z zaproszeniem do składania ofert, procedura zawierania Umów na kupno produktu jest trzy-etapowa:
- Podanie przez Sklep informacji o Towarze lub usłudze jest traktowane jako zaproszenie do składania ofert kupna.
- Nabywca składa ofertę kupna przez przesłanie Zamówienia pocztą elektroniczną lub przez interaktywny formularz Zamówienia.
III. Umowa zostaje zawarta z chwilą przyjęcia oferty przez właściciela sklepu internetowego.
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
Przeglądarka internetowa :
– Google Chrome w wersji 30 i wyższych
– Mozilla Firefox w wersji 34 i wyższych
– MS Internet Explorer w wersji 9 i wyższych
– Opera w wersji 12 oraz w wersjach 30 i wyższych
– Safari w wersji 4 i wyższych
– Microsoft Edge w wersji 12 i wyższych
- Sklep działa przez całą dobę, a Zamówienia złożone w dni wolne od pracy, będą realizowane w pierwszy dzień pracujący następujący po przerwie w której nastąpiło Zamówienie. W razie kilku Zamówień na ten sam produkt, wykorzystanie zapasów magazynowych zależeć będzie od kolejności zakupu. Pierwsi będą obsługiwani klienci, którzy dokonali zakupu wcześniej.
- Sklep obejmuje ofertą unię europejską, w takim przypadku transport produktów uzgadniany jest indywidualnie.
- Ceny w sklepie są cenami brutto, a walutą obowiązującą w sklepie jest polski złoty.
- Po potwierdzeniu zakupu przez administracje sklepu nie można go anulować.
- Potwierdzenie zakupu wysyłane będzie na skrzynkę mail lub smsem na podany w zamówieniu numer.
- Zamówienie zostanie dostarczone pod podany w Zamówieniu adres w ciągu 7 dni roboczych od daty informacji zwrotnej do klienta o potwierdzeniu zakupu.
- Zamówienie zostanie zrealizowane jeżeli Towar będzie dostępny w magazynie lub u dostawców, w innym przypadku Klient będzie informowany o brakach i podejmie decyzje o dalszej przyszłości Zamówienia.
- W przypadku przedpłaty na konto Klient skorzystać może z platformy płatniczej DotPay oraz PayU lub skierować przelew tradycyjny na następujące dane:
Salus Katarzyna Kobierska
- Pl. Jana Pawła II 3, 86-050 Solec Kujawski
10 1020 1475 0000 8102 0207 8699
- Sklep wystawia faktury na życzenie Klienta.
- Do paczki z zamówionym towarem dołączane są papiery gwarancyjne oraz inne załączniki od producenta sprzętu.
- Sklep zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy i niezrealizowania zamówienia.
DOSTAWA
Dla Kupujących dostępne są następujące formy dostawy:
- Dostawa kurierem (po przedpłacie na konto lub przy pobraniu) przesyłka do 30 kg na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Pobranie:
- do 499 zł – 19,90 zł – Kurier
Przedpłata:
- do 399 zł – 14,90 zł – Kurier
III. Koszt wysyłki przedmiotów wielkogabarytowych oraz wysyłek za granicznych ustalany jest indywidualnie. W przypadku, gdy zamówione produkty mają zostać dostarczone klientowi poza granice Rzeczypospolitej Polskiej – prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny z pracownikami firmy, w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Dla zakupów powyżej 399 zł przesyłka kurierska po przedpłacie na terenie Polski jest darmowa !!!*
* Darmowa wysyłka dotyczy dostaw kurierem, dostawa produktów dużo gabarytowych wyceniana jest indywidualnie !!!
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Salus Katarzyna Kobierska o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres salus.kkobierska@gmail.com)
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 21 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Towar prosimy odesłać na adres Salus Katarzyna Kobierska ul. Pl. Jana Pawła II 2, 86-050 Solec Kujawski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
REKLAMACJE
- Sklep Medyczny Salus Katarzyna Kobierska jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres salus.kkobierska@gmail.com. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Sklep Medyczny Salus Katarzyna Kobierska nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
- Formularz zwrotów i reklamacji dostępny pod adresem
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:
- Sklep Medyczny Salus Katarzyna Kobierska podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep Salus Katarzyna Kobierska o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3.Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Sklep medyczny Salus Katarzyna Kobierska ul. Pl. Jana Pawła II 2, 86-050 Solec Kujawski, mailowo pod adressalus.kkobierska@gmail.comlub telefonicznie pod numer791 752 285.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Sklep medyczny Salus Katarzyna Kobierska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona